Gårdagen

Igår var det en förhållandevis händelserik dag. 
 
Rebecca B hjälpte mig med Hisan. Han fick komma ut i hage i det nya stallet. Lyckan var total...
 
 
Därefter var jag nere hos Lilla som fick massage av Göran. 
 
Lilla tycker att det är lite jobbigt att ha flyttat iväg så där. Det är första gången hon inte är med mig eller hos Annette där hon föddes. Hon har tydligen lite synpunkter på det mesta och visar humör. Bland annat tycker hon inte att maten blandas rätt trots att det är samma mat som hemma. 
När Göran kom blev hon glad. Hon kände igen honom, sedan dök ju jag upp igår också. 
Vi stod och myste en stund i boxen. Hon är en väldigt mysig häst.
 
Nu får hon vänja sig vid att bo borta. Det är en nyttig erfarenhet för henne kan jag tycka. 
 
Göran fann att hom satt fast lite samma som sist. Men han tror att det kommer från höften. Nu skall han kolla henne igen nästa vecka. Han är nämligen hos Cissi varje onsdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0