Bloggtorka

Dagarna går och det händer inte mycket på hästfronten av förklarliga skäl. 
 
Hisan blir omskött av mina snälla vänner. <3 Hans promenader skall nu successivt utökas till 30 min som han skall vara uppe i till i början av augusti. Ungefär då skall jag också på nästa röntgen. Undrar vem som hinner först, jag eller hästen? :P
Lilla skall på en checkup senare i veckan. Det hjälper mina snälla vänner mig med också. 
 
Jag skall komma igång igen med att promenera på kvällarna. 
Jag var på röntgen förra veckan och det ser bra ut sa läkaren. Det kändes mycket bra så här långt. Men jag har ju inte kommit halva tiden genom läkningen än så det är långt kvar. Det där med att vänta på saker och ting är inte min starka sida direkt... Men jag får jobba på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0