Tråk

Jag är så uttråkad av det här med att gå hemma och inte få göra saker. Det har nästan gått en tredjedel av tiden som jag skall ha korsetten och jag vill riktigt spy på den. 
 
Det är bara kul till en viss gräns att titta på TV, och jag är förbaskat trött på att sitta i soffan eller ligga i sängen. Troligtvis beror det på att jag har lite dåligt med fantasi och lyckas inte hitta på något som jag finner är vettigt att göra. Allt roligt går ju inte av förklarliga skäl. 
 
Nog med klagomål från mig nu.
 
Jag har prommenerat 8km idag. Så det är verkligen inte omöjligt att knata en mil till helgen. Jag skall föröka mig på två promenader om dagen. Det är mer spännande än TV-soffan. 
 
Hisan har gått sina 20 minuter dagligen och det är 17 dagar kvar till hans nästa röntgen. 
 
I morgon skall jag och Fredrik ner till Lilla med foder. Hon skall få en massa kramar och pussar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0