Tropisk kväll

Det har SMHI lovat. Tropiskt kallas det när temperaturen inte går under 20 grader. 
 
Idag är det min födelsedag. Jag har försökt fira den så normalt som möjligt trots min pajade rygg. 
Jag har varit nere i Falsterbo. Någon massiv shopping blev det inte. Jag kan inte riktigt prova kläder nu och de saker jag vet storlekarna på hittade jag inte. Eller så kostade de mer än jag vill ge just nu. 
 
Nåväl shopping är inte allt. Jag såg fina 6-åringar som tävlade på stora gräsbanan. Det är värt mycket det också. 
 
Innan vi åkte ner hjälpte Emmy och Fredrik mig att fixa till Hisan. 
 
Det et som är negativt med den här värmen är att Hisans mat inte kan stå klar i stallet. Han får lucern och det skall blötas. Tyvärr blir det surt och då äter inte Hisan det alls. Vilket på sitt sätt är väldigt sunt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0