Dagens rehab

Tror jag glömde att nämna att min vän Camilla tog Lilla på en liten tur igår så hon kom ut en sväng. I morgon åker Lilla på bootcamp, där skall hon vara tills jag blir frisk. 
Hon skall kunna träna i sällskap med andra på ett bra sätt, något som jag har svårt att fixa även när jag är frisk. 
 
Idag ag har vi fixat en ny säng till mig, en fastare och inte nedlegad. Fast säng med memoryfoam madrass, det måste ju bli bra för ryggen. 
 
Sedan har min kära sambo fått slita med mina vardagssysslor.
Vi har handlat foder åt hästarna, läs: jag har pekat på grejer och sambon har konkat ut dem till bilen och sedan in i stallet. Ca 130 kg foder har han fått bära på. 
 
Efter det har stackaren fått mocka boxar och hage i stallet. Inte direkt hans favoritsysselsättning kanske. Jag har bara stått och dirigerat och pekat. Sjukt frustrerande är det. Mest för att jag inte kan göra något alls utan bara stå och titta på. 
Men jag kommer inte att läka bra och fort om jag försöker mig på sådana aktiviteter. Jag får helt enkelt gilla läget. 
 
Jag har däremot kunnat stå och kela med Lilla i hagen. Hon är så omtänksam, står snällt och försiktigt bredvid bara. <3
Hisan är lite mer frustrerad själv på grund av hans långa vila så han är just nu inte i gos-mode tyvärr. Men det kommer att komma tillbaka när han kommer igång sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0