Fredag...

Prognosen för kvällen sa inget om regn... trots det kom där rätt kraftiga skurar när jag var i stallet.
 
Jag hade faktiskt ingen lust att bli blöt när jag redan var trött efter en jobbdag och gav därför upp tanken på lång skrittrunda.
Nu är jag hemma och nu regnar det INTE. Vad är oddsen liksom...
 
Men men... Ny dag i morgon och nya tag!
 
En liten reflektion bara. Jag misstänker att jag har en mild allergi mot hö... eller i vart fall nyslaget sådant. Vi har det i stallet nu och jag andas tungt när jag lägger upp det till hästarna.
Jag testar allergimedicin nu. Men det vore ju inget vidare om det skulle visa sig att jag faktiskt var allerigsk. Nu säger de ju i och för sig att halterna av typ allt har varit enorma i år och många som alldrig reagerar har reagerat just i år. Hoppas att det i så fall är så. Eller så skulle det bara kunna vara ett märkligt virus, det hade ju varit bäst.
 
Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0