Inte bara häst

Det blev bara en snabb vända i stallet idag. Fix och mockning. 
 
Jag har nämligen passat på att bara vara lite vanlig idag och har varit på bio. Filmen jag såg var verkligen utanför den genren som jag brukar se, den var en romantisk komedi av musikalkaraktär. Jag gillar action annars. Men den här filmen som hette walking on sunshine var fylld av 80-tals musik och utspelade sig i Italien. 
 
Jag insåg under filmen att jag saknar Italien något enormt, jag skulle aldrig flyttat hem igen. :'(
 
Jag hade ju planerat att stanna där nere för alltid med ibland utvecklar sig livet annat än vad man tror helt enkelt. 
 
Jag får fortsätta att drömma och besöka det härliga landet så ofta jag kan i stället. Framför allt får man drömma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0