Intervaller

Åkte in till Jägers med Lilla idag. 
 
Hisan tyckte inte alls att det var en bra idé och blev riktigt upprörd när jag lastade Lilla. Jag hade det på känn och lät honom därför stå inne istället för i hagen när vi var borta. 
Nu tror jag i och för sig att han inte stressade så länge efter att vi hade åkt. Han hade ätit upp allt höet och även legat ner när vi kom tillbaka. 
 
Lilla var verkligen på G när vi kom in. 
Det blev några varv på slingan där hon tog i fint i backen innan vi tog fyra intervaller på rakbanan. Sista intervallen gick 1.23. De tidigare gick snabbare men jag strulade som vanligt med klockan. 
Jag är nöjd med henne hur som. 
 
Jag skall försöka få in lite mer rutin i att åka in till Jägers med henne nu. Vi kan inte bara träna så där sporadiskt och tro att det blir något vettigt av det. 
 
Lite mer än tre dagar kvar till Hisans röntgen nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0