Skritt

Skön kväll i kväll med skrittrunda på Lilla. Årundan som vanligt. Helt ensamma var vi inte, det var typ 1000000 flygfän ute också. Dem hade vi kunnat klara oss utan faktiskt. 
 
Super uppförande på Lilla som vanligt. Hon är så söt. Skrittar så fint och länger sig så fint i halsen när jag ber henne. Hon är ju rätt kort i halsen egentligen men när vi skrittar håller jag ändå längst ut på tyglarna när jag ber henne längs sig. Rätt fantastiskt faktiskt. 
 
Hisan var i gasen idag. Stod och hoppade upp och ner i hagen och sparkade även bakut ett par rundor. Så får han så klart inte göra, men jag tror det beror på flygfäna.
Flugtäcke på i morgon så att han står still. 
 
Jag ag tolkar det ändå som ett friskhetstecken. Lite drygt två veckor kvar till röntgen nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0