Onsdag

Hisan reds ut igår och idag fick han vila. Planen är att han nog skall hoppa i morgon. Vår tränare är upptagen men det var ett tag sedan vi hoppade så det kan hända att vi åker och skuttar lite hur som. 
 
Lilla har däremot blivit riden. Det låg tre bommar utlagda i ridhuset så jag busade lite rundor med henne där och typ "hoppade". Hon skuttade faktiskt till över någon bom någon gång. 
Att bara rida rakt på en bom utan att ha skrittar över den först var också lite läskigt. Det skall jag ta med mig för jag insåg nog inte läskigheten i det innan. 
 
 
En sak jag har noterat är att jag gärna sitter och spjärnar i stiglädren när jag rider i hoppsadel. Riktigt när jag började med det vet jag inte men jag får se till att sluta med eländet. 
En bra sak är att jag i vart fall kommer på mig själv med avarter. Bättre att jag kommer på dem än att jag missar dem, typ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0