TGIF

Fredag! Bästa dagen!
 
Jag passade på att ta den där ridturen på Lilla som inte blev av igår. Vi busade runt bäst vi kunde och red över det nedfallna trädet. Lilla börjar för riktig kläm på det där med hur man hoppar nu. Superkul. 
 
Vi träffade också på en lite ponnyhingst när vi var ute. Jag som är mest van vid valacker brukar inte tänka på sådant. Men med ett litet sto är det annorlunda. 
Svansen i vädret och så en massa trampande och fnysande långt efter att vi hade lämnat honom bakom oss. Det måste vara våren som fått hormonerna att svalla.
 
 
Vila för Hisan idag men i morgon planerar jag galoppjobb för honom. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska till Jägers med Lilla i morgon eller ej. Det verkar som om jag inte kommer att ha något sällskap ändå. Frågan är då om jag skall strunta i det eller åka och träna själv ändå. 
 
Jag får nog sova på den saken. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0