Då var det måndag igen

Det rullar på. Hisan blir lite bättre för varje dag nu vilket känns mycket positivt. Vi skall ändå till veterinären och röntga benet på torsdag.
Jag tänker ta det säkra före det osäkra och jag vill vara säker på att där inte finns någon spricka i benet innan jag kommer att kunna vara lugn.

Sedan hoppas jag att såret kan få för sig att läka utan komplikationer. Det har blivit en liten ficka nu och sådant är så tröstlöst på ett fullblod. Kan ett sår krångla så gör det ju så klart det.
 
Nåväl, det är viktigt att Hisan blir frisk. Resten spelar mindre roll.
 
Lilla fick ett skrittpass idag. Vi varierade steglängd. Jag satt och försökte koncentrera mig på min sits.
Jag har börjat med att lite lätt försöka flytta bogar och rumpan åt olika håll. Hon följer vad jag ber henne om även om det bara är en centimeter åt ena eller andra hållet. Söta Lilla, hon gör verkligen allt man ber henne om. Underbara lilla häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0