En vanlig torsdag

Det hände inte så värst mycket för mina hästar i kväll.

Lilla blev ompysslad men fick vila efter gårdagens bravader.
 
Hon verkar ha tagit det bra och i och med att det gick så långsamt som det gjorde så funderar jag på att åka in även nästa vecka. Men jag tänker hålla lite på det beslutet till efter helgen.
 
Däremot kan jag säga att det där med att sitta i sulky verkligen är en jumskdödare. Jag kunde knappt gå i morse, fy sjutton. Jag brukar ju inte sitta i den vagnen så ofta och ställningen man sitter i är ju inte helt bekväm heller.
Nåväl, det går väl över.
 
Jag kommer att prata med veterinären angående Hisan i morgon. Jag är osäker på att det går åt rätt håll med benet.
Vi får se vad hon säger.
 
Nu på kvällen har jag hjälpt en vän (läs filmat). Hennes fina treåring skulle löshoppa på Flyinge jag var ju ändå på plats och det är ju alltid kul att se hur det går till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0