Slapp söndag

Idag har det inte hänt så mycket på hästfronten. 
 
Vad Hisan gör behöver jag väl knappt skriva. Han var dock i gasen när jag gick ut med honom i hagen i morse. Jag fick påminna om små steg och lugnt men han höll sig i skinnet. En hingstig gnäggning fick han dock till, och han är normalt sett så ohingstig som en häst av det manliga men skurna könet kan bli. Sedan har han fått stå i hagen hela dagen och verkade vara nöjd med det. 
 
Lilla fick vila idag och bara gå i hagen. Jag tyckte att hon var så fin under ritten igår och den gick ändå i rätt bra tempo.
I morgon skall hon få skritta en timme i vart fall. 
 
Jag passar på att njuta av det fina vädret nu på kvällen på balkongen vilket inte är fel på något vis alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0