Sommar!!

Intet mycket nytt på hästfronten här. 
 
Lilla vilade efter gårdagens jobb men hon ryktades och jag kände igenom henne. Hon verkar ha tagit jobbet bra och värmen gör henne gott. Möjligen tycker hon att bitflugorna som tydligen gillar henne massor är jobbiga när hon är i hagen. Jag försöker hålla dem borta med flugsprej men lyckas inte helt. Baksidan med sommaren om man är häst helt enkelt. 
 
Att Hisan vilar är ju allmänt känt. Det var ingen förändring på den fronten. Han fick äta lite gräs utanför stallet idag med. 
Han tappar muskler något grymt den här gången. Jag tror det beror på att han har haft så ont i benet, benbrott gör rysligt ont. Så detta med att stå inne och still är ju "trevligt" för honom. Men jag gråter inombords när jag ser det. 
 
Måtte det bara läka snabbt nu så att han blir frisk igen min älskade häst. <3
 
I kväll kunde Fredrik och jag avnjuta årets första kvällsmat på balkongen. Jag älskar värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0