Det går bra nu...

Eller typ inte...
 
Jag åkte iväg till Stockholm med jobbet igår. Natten innan sov jag dåligt och hostade lite. Väl uppe bröt värsta febern ut. Så gårdagskvällen låg jag i sängen och sov...
 
Dessutom lyckades Hisan tappa en sko så han har fått stå på box hela dagen idag tills jag kom hem för att inte trasa upp hoven. Och Lillas sår från i helgen började så klart goja sig i går på morgonen. Addera då feber på det så inser nu hur kul jag har haft det. 
Roligt att rodda sådant på distans, bah!
 
Idag har det varit så där. Lite feber kvar och rösten är helt väck. Hoppas att jag kan sova bort resterande feber till i morgon och att rösten återvänder men det är långt i från säkert.
Nu har jag precis varit ute och fixat Hisans hov och tvättat och lindat Lillas sår. Det löser sig nog fint till slut.
 
Men visst är det kul att ha häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0