Trötthet och mörker

Nu har det stått still på bloggen igen. Det har inte stått lika stilla på hästfronten i verkligheten. Men jag har stupat i soffan varje kväll när jag har kommit hem. 
 
Nu är det som tur är fredag idag, jag skall försöka samla energi i helgen så att jag kan vara lite piggare i veckan som kommer. 
 
I förrgår var det VW- Grand prix på Flyinge. Jag brukar försöka gå på det men i år nöjde jag mig vid att se halva på datorn hemifrån. 
 
 
Lite trist att vara så nära men ändå inte där. Men jag orkade helt enkelt inte. Lilla och jag var ute på vår vanliga promenad. 
 
Igår satt jag upp på Hisan igen. Det blev faktiskt lite trav till och med. Jag kände dock att musklerna har en bit kvar till detta. Jag satt om i traven vid byte av varv och det var inte skönt... Tänk då att försöka sitta ner helt i trav... nja, det får nog vänta ett bra tag. Hisan kändes superfin så jag blev bra sugen att rida igen. Nästa vecka så skall jag ta tag i det rejält. 
 
Gårdagens Hisan i ridhuset med ena hjälpryttaren i sadeln. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0