Bandagejakt avklarad

Bandagematerial införskaffat inför Lillas bandagebyte i morgon. Mission compleated. Fy vilken kul shopping... not.
 
Fast händelselöst är bra just nu måste jag säga. 
 
Hisan är superpigg och busar rundor i hagen. Jag är både sugen och osugen på att rida honom just nu. 
 
Jag är hyfsat stark igen nu men santidigt inte. Igår gjorde jag en balansövning hos sjukgymnasten. Jag fick stå på ett ben på en mjuk grej och sträcka händerna rätt upp. Jag vinglade som bara den till en början. Tänk att en så enkel sak kan vara så svår. Just balansen har jag ju alltid haft. Men det blir väl lätt så när mN är svag, för balansen sitter till viss del i att man spänner rätt muskelgrupper. 
 
Annars rs har jag fått börja göra lite tyngre övningar nu. Det känns bra för då blir det lite träning av det och jag slipper vara så galet frustrerad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0