Massör på besök

Igår var Göran på besök hos hästarna. 
 
Att Hisan var sned visste jag men inte att han var riktigt så sned. Jag rider ju inte heller honom själv just nu så det är svårt att veta riktigt. Sådant är lättast att känna när man sitter på.
 
Men han hade belastat sig fel redan i våras när han fick sårskadan på frambenet och sedan med frakturen i bakbenet så blev det ju inte direkt mindre snedhet. 
Nu är han rättad med oftast räcker ser inte med bara en gång för att få ordning på det.
 
Lilla fick bara skön massage. Man riktigt såg hur hon njöt. Hon kommer att vila igen nu en period. 
Jag skall jobba hårdare med min rehab och så kanske jag vågar mig upp på Hisans rygg igen snart. 
 
Jag har varit hos sjukgymnasten idag igen. Vi gör roligare övningar nu som det riktigt känns att jag tränar när jag gör dem. Snart får jag börja jogga igen också. Då skall jag se till att komma i riktig form.
 
Vi lägger redan nu 2014 till handlingarna som ett riktigt crappy år och blickar framåt mot 2015. Det skall bli vårt år, då inte allt går åt fanders och vi alla får vara friska och ha kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0