Lite nytt

Uppdateringarna är inte så frekventa. Men sedan har jag ganska så lite att berätta. 
 
Men i onsdags kom Lilla hem igen. 
Vi tog vägen förbi veterinären för en extra check.
 
 
 
Hon kommer att vila fram till jag är fri från min korsett sedan är tanken att jag skall kunna skritta igång henne själv. 
Jag vill ju helst börja att rida henne före Hisan. Hon är liksom så mycket lugnare bara i sig själv. 
 
Jag tycker att det är härligt att ha henne hemma. Jag har vekligen saknat att se detta ansiktet sticka ut över boxdörren.
 
 
Hisan jobbar på bra och enligt uppgift blir han starkare och starkare i sitt bakben. 
 
Det är så svårt att bara stå bredvid och titta på honom och se hur han jobbar. Jag är van vid att känna. Men det är lärorikt. 
Jag filmar mycket för att ha något att jämföra med. Filmerna är mest för min egen skull och inte något att visa upp men det skall bli spännande att jämföra första ritten med en ritt om en vecka då hans rehab i princip skall vara klar. 
 
Jag skall försöka ta mig i kragen och uppdatera lite mer. Framför allt när det blir mer aktivitet från min sida. 10 dagar kvar nu!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0