Snart bara en dag kvar

På måndag blir det läkarbesök och då skall jag kunna ta av den förhatliga korsetten. Så lite drygt en dag kvar nu. 
 
Idag har jag följt med min kusin på distanstävling igen. Denna gången i bokskogen vid Torup. Det är ju nära och bra. 
Kusinen och fina Morgan gjorde ytterligare en bra ritt och kom in på minimitiden +14 sekunder. Med det var hon först över mållinjen i klassen. 
Morgan var lugn och fin och det var kul att vara med på tävling även om jag inte tävlar själv. Dock känner jag hur jag blir sugen på att få tävla själv igen... Nästa år så...
 
Nu i kväll har jag haft lite quallity time med Lilla i stallet. Jag har borstat där jag kan utan att böja mig och jag har kramat och pussat. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0