Världens bästa Lilla <3

Idag kan det ha varit årets sista varma dag. Så det var den bästa dagen att testa att sitta upp i sadeln igen. 
 
Lilla var som alltid världens goaste och bästa häst. Lugn och fin som alltid trots att hon inte har haft en ryttare på ryggen sedan jag skadade mig. 
 
Lite reflektioner på ritten som var ca 500m runt Warren-Haistings... Det var så där lätt att knäppa på sig benlädren när man inte kan böja sig helt...
Sitta upp från pall är plättlätt men det är värre att hoppa av då man böjer sig fram för att kunna svinga benet över ryggen på hästen. 
 
Jag har lite att öva på helt enkelt. Men jag tror att lugna skrittpromenader kan hjälpa mig att komma tillbaka fortare faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0