VM-feber

Rolf-Göran Bengtsson har kvalat in till hästbytarfinalen i VM!! Hur stor är inte det?
 
Jag kommer att hålla tummarna tills de blir blå i morgon och troligtvis kommer jag inte heller att kunna andas när han rider...
 
Sedan är det travderby också. Så morgondagen kommer att bli hästig även om det innebär väldigt lite hands-on för min del. 
 
Jag har borstat på Lilla idag och pussat henne på mulen. <3 
Även Hisan fick sig så klart en puss också. 
Vi har haft helt underbart väder här idag och en annan positiv grej är att bilen har fått komma hem från verkstaden. Nu får den hålla sig utan en massa bekymmer ett riktigt långt tag (gärna för evigt) för det är inte kul med trasig bil. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0