Lek med bommar

Det var cavalettis och bommar framme på melonbanan igår. Jag kunde inte riktigt hålla mig utan det blev bomarbete för hela slanten. 

Nu är det ju faktiskt just sådant här jag behöver jobba på. Avstånd, avstånd, avstånd så det var ju perfekt. Jag fick till några bra på 6 språng i ett jämt och bra tempo. 

Hisan var superfin och bjöd bra. Vi tycker båda att sådant här är roligt. Att dessutom våren bjöd på toppenväder gjorde ju inte heller kvällen sämre. 
Men måndagens ritt på Lilla, som förövrogt vilade igår, och passet på Hisan ihop med sjukgymnastik på måndagen tog ut sin rätt i ryggen. Jag somnade dessutom som en stock i soffan när jag kom hem. 
Idag blir det sjukgymnastik igen och sedan skall jag ta det lite lugnare för att orka med roligheter till helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0