Skärtorsdag

Igår var jag väldigt nöjd med mig själv. Jag hann med att träna båda efter jobbet precis så som jag hade planerat.
 
Jag började med Lilla och körde henne i sanden på galoppbanan. Det blev både sand- och vatttenträning, rejält tungt med andra ord. Lilla gillar att ta i och travade på fint genom allt. Det var mindre trevligt att sitta bakom... Jag blev väldigt blöt kan jag säga, trots galonbyxor och regnjacka.
 
Hisan fick sedan skutta lite i ridhuset. Jag lyckades bättre med min föresats att filma men tyvärr rider jag utanför filmen typ hela tiden. Det största problemet med att filma sig själv genom att sätta mobilen på sargen. 
Dessutom satte jag mobilen på "fel sida". Det blev motljus delux och jag och Hisan är liksom bara svarta, typ en kentaur. Inte riktigt så som jag tänkt att det skulle bli.
 
Hitta Hisans huvud. ;)
 
Jag får helt enkelt trimma vidare på att få till en bra hemmafilm helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0