Trimmat

Igår vilade Lilla och jag hade ridhjälp till Hisan. Tur var väl det för jag har typ hostat av ett revben och var faktiskt ganska spak igår.
 
Tjejen som red igår tränar också för Linda precis som jag och vi har lite samma tänk. Jag testade att instruera henne men jag känner mig inte riktigt bekväm med det. Det är lite lutsigt för det är bara när det kommer till ridning som jag inte känner mig bekväm i rollen som instruktör, jag kan mycket väl hålla föredrag eller vara lärarmiljön andra samanhang. Jag har till och med jobbat som lärare på gymnasiet tidigare.
 
Idag trimmade jag Hisan själv. Det kändes ok med revbenet vilket var bra. Hisan är annars väldigt pigg just nu. Kan det vara värmen kanske?
 
I morgon har jag anmält Hisan till roligheter. Det ser jav fram emot massor.
 
Lilla vilade idag också för att jag skulle komma i fas med vilka dagar hon tränar i nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0