Vackert väder

Det blev en mil i sadeln på Lilla i kväll. Vädret var underbart och turen likaså. Det var dessutom nyharvat nere vid ån. Lyx!
 
Tempot blev lite högre idag, ungefär den takten som jag skall rida på tävling. Det kändes bra, vi kan se den här ritten som ett litet genrep. Hade vi inte kunnat genomföra detta bra idag så kommer det inte gå sedan heller.
 
Jag stod upp i fältsits nästan hela tiden. Bra träning även för mig med andra ord, så nu är jag mör.
 
Hisan fick vila i kväll. Han skall tränas i morgon igen i stället. Det var det där med att jag inte riktigt klarar av att träna båda på vardagskvällar som det är nu. Ryggen blir för mör och det tar bra lång tid. Det blir till att pussla i planeringen i stället för att få ihop det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0