Time fllies

Så där, nu har tiden flugit iväg igen.
 
Jag har inte varit hemma i veckan som gått utan mina medhjälpare har ridit båda hästarna onsdag-fredag. Det har gått bra alla dagarna. Lilla har fått börja lära sig att springa i åttor.
 
Igår fick hon däremot vila för då hade jag andra saker för mig med Hisan.
 
Idag däremot har jag ridit ut henne på kvällen. Tidigare idag har jag suttit hindervakt på Ribban i Malmö. Jag fick sitta på vattenhindret vilket innebar att jag fick vada ut i vattnet två gånger för att fästa upp nedrivna flaggor. Jag som är så ömfotad tyckte inte riktigt att det var enbart latjolajban. Däremot var det kul att sitta vid ett så spektakulärt hinder som vattnet i en tvåstjärning klass.
 
Lillas ritt gick för övrigt bra. Hon var väldigt piggelin. I morgon blir det en "tuff" dag för henne med besök av både hovslagare och massör. Mycket fix med andra ord men inte så fysiskt krävand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0