Massage igen

Bortskämd häst den här...
 
Hisan fick en genomgång till idag. Den var inte riktigt planerad från början då det gärna får gå ett par månader mellan behandlingarna tycker jag. Men något bus hade han hittat på de dagarna då det var snö och is förr förra veckan. Exakt vad vet han bara själv. Men massören hade en teori om att han gått ner på knä eller något liknande, det har i vart fall inte skett under ryttare så det är något eget hittepå. Några skråmor finns inte att hitta på Hisan, men han var bra stel i sina muskler i bogarna och strax bakom. Lilla busehästen.
 
Skönt att någon kommer och fixar till ömma muskler och stela kroppar, även om jag vet av egen erfarenhet att själva behandlingen sällan är så behaglig just vid utförandet. Bättre blir det efteråt.
 
Lite drygt ett dygn kvart tills jag blir av med mitt gips nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0