Avstånd...

Jag hade stora planer för dagens skuttande i ridhuset. Tanken var att släpa fram en serie men ryggen ville annorlunda. Eller snarare inte alls...
Jag nöjde mig med ett litet sockerbitshinder tillslut. Bättre lite skuttning än inget alls är mottot.
 
Hisan hoppade fint men jag var verkligen inte nöjd med min avståndsbedömning. Jag tänkte att jag skulle komma från långt avstånd och vara klar tidigt. Det gick så där när jag inte såg någon distans alls.
Nu hoppade han ju allt och eftersom sockerbitshindren enbart är 60cm höga så är det ju inte hela värden att komma fel. Det är bara frustrerande och jag vet att jag kan bättre. 
Bara att bryta ihop och komma igen. 
 
Lilla vilade idag och skall vila även i morgon. Sedan kör vi på med dressyr igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0