Jogg

Lilla joggade idag också. Hon har en bra bit kvar att stärka sig innan vi kan köra ordentligt. 
 
Det märkligaste var att när jag släppte ut i morse före min frukost så var det helt barmark. När jag åkte ut för att köra och rida så hade det haglat och det blev liggande. Så det var vitt på vägarna, dock inte halt och marken var mjuk.
 
Vi var ute en halvtimme idag och det blev 6km som hon joggade. Vi kommer att hålla oss på den här nivån tills jag märker att hon är stark nog att avancera till nästa steg så att säga. Hoppas nu bara att jag kan jogga på med henne för jag kan inte riktigt göra samma jobb i ridhuset om det skulle bli för hårt i backen.
 
 
Det är underbart att vara på g igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0