Körd

Idag har jag kunna köra Lilla igen. Vi var inte ute så länge men det blev ändå en halvmil. Lilla fick springa på lite vilket hon tyckte var väldigt bra. Lite svettig blev hon också i mamutpälsen som hon har satt på halsen. 
 
Till nästa gång får vi vara ute lite längre också.
 
Hisan har också blivit körd, tömkörd. Jag kände att det var en bra idé att vara på marken idag eftersom han hade vilat en massa. Men jag oroade mig i onödan. Han var jättesnäll, möjligen lite stel till en början men det ändrade sig snabbt och han sökte sig fint till bettet. I morgon får det bli ridning för hans del igen. 
 
Vissa hästar tycker inte att matte har nog att göra i stallet utan de ser till att de måste saneras före träning...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0