Resumé

Då kör vi en kort resumé på de senaste tre dagarna. 

I tisdags reds Hisan av en av tjejerna och jag red Lilla. 
Lilla var mest på springhumör så passet blev så där. En riktigt bra skritt fick vi till innan jag la ner. Det är inte så lönt när man inte är på samma våglängd så att säga.

I onsdags var jag iväg med jobbet till Östersund. Det tog precis hela dygnet med flyg upp och ner. Men vad vackert det var där uppe med snön och vidderna, men kallt. Brrrr....
Hästarna vilade. 

Igår reds Hisan av en annan tjej. Det regnade hela dagen så jag myste bara med Lilla i stallgången. 

Idag är det däremot så att hon behöver träna så det får bli ett nytt försök med dressyr i ridhuset. 
I dag skall det vara uppehåll. ;)

Vad Hisans planer för kvällen blir är inte helt bestämt än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0