Sista dagen ledigt

Då var det sista vardagen på ett bra tag som jag kunde vara i stallet i dagsljus och köra Lilla. Jag avskyr mörker.
Nu fick jag punktering på ena vagnshjulet också när jag var ute så det är inte bara mörkret som kommer att begränsa mig. 
 
Lilla vilade igår och var helt galet fin idag. Vila är underskattat, det är då alla uppbyggnad sker. Jag körade henne 8km idag och som hon kändes på slutet så var det mycket lovande. 
 
Hisan fick gå i ridhuset. Ett 45 minuters pass blev det idag. Jag var rätt mör på slutet men Hisan var fin. 
 
Nu när det blir jobb igen på vardagarna så får jag lägga upp ett snillrikt schema. För min rygg kommer inte orka med att träna båda varje kväll, i vart fall inte nu. Kanske är jag starkare längre fram i vår. Vi får se.
 
 
Hisan har fått ett nytt skrittäcke som tål regn. Hans gamla försvann mystiskt här strax innan jul och det har varit saknat. Men nu är ordningen återställd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0