Egen skylt

Båda hästarna fick vila idag. 
 
När jag körde till stallet såg jag att de bytt vägskylt precis utanför stallet. Det har suttit en varningsskylt för ridande där hela tiden. En sådan där med en ryttare till häst på. Men nu satt där en med en travhäst på. 
 
 
Jag tycker att det är sjukt kul för travhästar kryllar det liksom inte av i halvblodsmeckat Flyinge. Jag vågar säga att det finns en travhäst där och det är Lilla. 
 
Så nu har hon en egen skyllt.
 
Troligtvis har de satt upp den för att varna för körekipagen (klassiska körhästar då) som ofta kommer ut från en väg med skymd sikt typ där. Men om man vill så kan man ju se det som att den varnar för Lilla och mig då... He he
 
För vi är faktiskt rätt lika bilden på skylten. Tycker ni inte?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0