Midsommardagen

Varför får jag alltid skav på mitt skenben av stiglädren när det blir lite varmare. 18 grader idag men fuktigt. 
 
Jag red först ut på Lilla. Vi körde lite tempo på galoppbanan på slutet. Hon var för skön på travrakan strax innan. Skyggade lite för någon fiskares packning som låg i kanten och sprang på lite efteråt. Då passar hon på att mitt i allt hoppa över en vattenpuss, men bara ett steg. Hon stod så fint på benen i trav så. Lilla söthästen. <3
Jag nämnde ju att hon hittat balansen på ett helt annat sätt innan i veckan. Här kan vi snacka om att behålla balansen. 
 
Hisan fick gå ett galoppjobb på galoppbanan. Två varv med finish fick det bli. Så fantastiskt det är att rida fort. Att känna kraften och farten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0