Morgon i stallet

Lite bakvänt kanske, men idag har jag gjort stallet och tränat Lilla före frukost.
 
Jag har haft mycket i huvudet sista tiden så det var skönt att sela för vagnen och bege sig ut och låta henne springa på. Det är något visst med att sitta där bakom och känna kraften och farten.
 
 
Lilla var jättefin och vill springa på. Hon joggade en dryg mil i ett lite högre tempo än när hon rids och var endast svettig under selen när vi kom hem. 
En dusch fick hon ändå. Så här års är det bäst att inte ha svettrester i pälsen även om det bara är några ynka små.
 
Hisan fick hagvila, men han var inte helt nöjd med det. Verkade som om han också hade velat med på tur. I morgon vankas där en massa hoppning för hans del.
 
Jag åkte förbi Hööks också en sväng innan frukost. Jag har funderat länge på rosa terrängskydd fram till Lilla och nu gjorde jag slag i saken och införskaffade sådana. De kommer att bli fina till de kommande tävlingarna. 
 
Provning och bilder kommer i morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0