Nya skor

Lilla har fått nya skor idag. Jag fortsätter med att köra på travskor fram och ridhästskor bak. Efter fyra veckor och relativt hård träning med asfaltsjogg så var de bara måttligt slitna. Det bådar gott. Hon går lätt på sina fötter. Jämt slitna var de också, nästan ännu bättre.
 
Efter skoningen blev det skritt-dressyr i padocken för hennes del. Jag skulle öva sitsen, framför allt handställningen. Jag passade därför på att rida serpentiner. Svänga för sitsen och hålla händerna stilla som om jag höll två champagneglas utan att spilla.
Det gick över förväntan, men attans vilken träningsvärk jag hade från gårdagen. Träning för Linda känns.
 
Med tanke på min träningsvärk fick Hisan välförtjänt vila idag. 
 
Jomensåatte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0