Förkylt

I mitt stilla sinne kunde jag inte tänka mig att jag kunde bli förkyld igen. Men tji fick jag. 

I måndags var jag hästfri. Jag var uppe i Stockholm med jobbet. Det var där (eller inte just där, men den dagen) jag drog på mig förkylning nummer femtioelva den här vintern/våren. Galet. 

Lilla vilade i måndags och Hisan gick ett lösgörande pass med en av mina medhjälpare. 

Igår fick Lilla jogga i sanden igen. Hon gör det bra och känns pigg och stark. Hon vill gärna springa på mer än hon ska. Det ska gå långsamt i sanden. 
Vad hon däremot behöver är att släppa vinterpälsen. Hon blir jättesvettig i den och nu börjar det ju bli varmt. Hisan fäller för fulla muggar och det har han gjort ett litet tag nu. 

Hisan reds av en annan medhjälpare igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0