Harmoni

Jag älskar min nya jacka. Den ger mig den där boosten till självförtroendet som jag hoppades på. Nu skall jag bara testa att hoppa i den också. Men det kommer. 
 
Idag lyckades jag tajma när regnet slutade perfekt. Alltså kunde jag fullfölja min plan och red ut med Hisan. 
 
Han har mest gått i ridhuset de senaste veckorn så han skulle kunna ha lattjat till ritten men i stället hade vi total harmoni.
Nu gick han ju hårt igår och det var därför jag ville rida ut kravlöst.
 
Det blev rundan runt Granelundshallen inklusive skritt genom det nya stora vattnet. Nemas problemas och en superhärlig tur i alla gångarter blev det.
 
Lilla fick vila idag för min ork och rygg pallade inte mer än så. Men i morgon är det hennes tur att gå. Då skall vi börja bootcampen med jogg på galoppbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0