Nu är det helg!

I torsdags var jag iväg med jobbet uppe i Stockholm. Det var minsann en pärs att ta sig dit med flygstrejk och sedan elfel så att tågen inte gick. Men allt går om man vill. Någon tid i stallet blev det ju så klart inte den dagen. 
Men Hisan blev riden och fick vara ute på tur i det vackra vädret. 
 
Igår hade jag storstilade planer på vad jag skulle hitta på med båda hästarna. Men lagom till när jag slutade jobba drog också ett regnväder in. Det hade inte stått med i någon väderprognos som jag hade läst eller hört så lite överrumplad blev jag. 
 
All träning ställdes därför in... Latmaskvarning på mig där men jag var helt enkelt inte sugen på att bli blöt. Och så var jag så klart fredagstrött också. Soffan var mer lockande. 
 
Bjuder på på en bild på gårdagens väder. 
Vart tog Ideon Gateway vägen?
 
 
Ideon Gateway är ett stort hus modell skyskrapa av svenskt mått mätt som ligger rakt fram tvärs över den här rondellen... Sugen på att rida eller köra häst i detta... Någon?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0