P&J i Lund igen

Idag var det dags för P&J igen. Denna gången blev det 90 cm.
 
Hisan var fin och hoppade bra men jag blev matt efter halva banan och red något så jävulskt illa... Hur kan jag glömma benen och låta hon träng inåt så där i en sväng... Nu får jag ta tag i både min obefintliga kondis och att hoppa kontinuerlig träning i hoppning för tränare. Jag vill ju ut och tävla igen och detta måste jag ta tag i först. Hur skall jag annars kunna komma tillbaka till nivån jag var på innan.
Det är bara att bryta ihop och komma igen!
 
På måndag ringer jag Tord.
 
 
Vad jag kan säga är att jag börjar känna igen min sits igen och att jackan fungerar fint även i hoppningen. Jag känner inte av utlösningsmekanismen alls när jag rider. Bra att något är positivt i alla fall. Nu måste jag bara ta tag i det övriga.
 
Lilla blev skrittad idag. Hon var fin men fokus fanns inte riktigt på plats. Det kom en tjej och cyklade med tre hundar när vi var i Warren-Haistings. Då försvann all fokus helt och det var snudd på omöjligt för henne att skritta lugt utan att takta.
Nu stack de efter en stund och då återkom fokus. Tur det.
 
I morgon bär det av till Vomb med Hisan igen. Hoppas att jag slipper träningsvärken efteråt denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0