Uteritt

Idag hade jag ridsällskap. En tjej kom och red Lilla. Det är ju inte så många som har ridit henne men det var nemas problemas. En grej som jag tycker är att mina hästar skall kunna ridas av andra ryttare, de är inga enmanshästar. Funkar det inte med någon annan i sadeln så har jag misslyckats med min utbildning av hästen.

Tjejen som kom idag skall rida Lilla lite ibland framöver.
 
Jag red ut Hisan som var helt underbar idag. Sansad och gick avslappnad på lång tygel, svarade fram för mina hjälper.
 
Helt perfekt med andra ord, jag är så stolt över mina fina hästar.
 
Jag däremot är bra sliten i framför allt ryggen efter tidiga morgonar och mycket sittande på konferens i veckan som var plus min kusins bröllop igår. Men det finns inga bättre fester än bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0