Hemåt

Fem dagar sedan senaste uppdateringen. Jag har inte gjort många knop på hästfronten själv. Jag var i stallet i tisdags men då vilade hästarna. Övriga dagar har mina medhjälpare tagit hand om den. Lilla har vilat förutom i tisdags även i onsdags. Hisan har skrittats ut och tränats.
 
Jag har varit iväg med jobbet. Två huvudstäder har jag avverkat. Berlin och Stockholm. Lite hästprat har jag hunnit med med goda vänner uppe i huvudstaden. 
 
Lilla är anmäld till vad jag satt som hennes största mål för året. Unghästfinalen i Värmland i oktober. Övriga tävlingar hon eventuellt kan komma att starta innan året är slut inom travet om det nu blir av är endast bonus. Detta är målet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0