Sommarvistelsen till ända

Dags art flytta tillbaka till Flyinge igen. Jag har haft en härlig sommar med fantastiska uteritts möjligheter. Men som alltid lite väl långt att köra.
 
Hisan fick gå en sista runda i skogen innan vi åkte. Samma runda som Lilla gick med den största skillnaden, ingen väta uppifrån. Hisan var positiv och kändes fin.
 
Hästarna lastades enkelt efter lite övertalning. Hisan ville inte gå ifrån Lilla in i släpet. Och Lilla ville först inte gå in när Hisan tittade bakåt över lemmen på hennes sida. Nu skall jag säga att båda lastades på någon minut bara trots tvekan. Jag gillar mina stordjur.
 
 
Lite fix i stallet med att plocka rätt saker innan hästarna lämnades åt hötuggande i boxarna i lugn och ro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0