Veckorapport

I tisdags tragglade jag och Hisan vidare på melonbanan. Så även på onsdagen. Jad fick till markarbetet riktigt bra tycker jag själv. I onsdags var jag så nöjd med arbetet att jag tänkt filma. Hemma igen efteråt var jag så klart nyfiken på att se resultatet... som var en orgie i tak... jag hade filmat flera minuter av taket mitt emot ridbanan. Så snopet. Det är inte första gången det hände och troligen inte den sista. 
 
Lilla reds av min medhjälpare i tisdags. Hon fick gå en bensträckare. I onsdags kom Göran ut och masserade. Lilla busade rejält med de andra hästarna på betet och hade nog gjort någon häftig undanmanöver. För hon hade en rejäl låsning i höger bog som vi har svårt att tro att den var ridrelaterad. 
Efter massagen blev det ytterligare en dags vila för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0