Åter i vardagen

Så var det måndag igen. Jetlaggen gjorde att jag vaknade vid två i natt och kunde inte somna om. Drygt!
 
Att det var måndag betydde även att jag fick göra stallet i mörker. Det är ett tag till tills jag hinner ut efter jobbet innan mörkret har fallit. Jag längtar dit.
 
Lilla fick vila idag men Hisan fick ta en sväng i ridhuset. Det är bara ett ridhus öppet just nu vilket gör att det blir lite trängre. Vi var hela fyra stycken där inne i kväll. 
Jag kände mig trots allt riktigt inspirerad i kväll. Det måste vara bra för de tvåbenta med två veckors palmer och solsken. Det är jag övertygad om. Ny energi!
Inspirationen gjorde att jag lände mig stark. Jag orkade spänna mage och rumpa hela passet och jag tyckte att jag började få lite ordning på mjukglassen inarmbågarna. Nu skall vi bara fintrimma lite mera och kanske börja ta itu med den där hoppningen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0