Hemma igen

Två veckor med palmer och sol gick undan. Nu är jag hemma igen vilket så klart känns skönt. Att vara iväg så där är lite som att befinna sig i en bubbla. Inget är riktigt verkligt. En ypperlig bieffekt med att ha varit borta är att jag lämnade ett Skåne med snö och kom hem till 7 grader varmare väder och snöfritt. Solen går dessutom ner runt 17 nu, den skillnaden känns också.
 
Jag kom hem vid 14-tiden igår. Det fanns inte direkt någon tid att vila utan det var stallet som gällde ganska direkt. Lilla och jag gav oss ut på en kortare tur. Hon var pigg och underlaget var perfekt efter snösmältning och regn. 
 
Idag är det träning av båda som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0