Vårkänning

De säger att vi har vår här i Skåne nu. I vart fall meteorologiskt. Idag såg jag dessutom vintergäck i parken på väg hem. Det är ett vårtecken så gott som något. 
 
Idag har jag ridit Lilla. Det var Pay&Jump på Flyinge så vi begav oss till täckta banan för att vara ur vägen. Egentligen hade jag varit sugen på att hoppa Hisan idag men vi har ju knappt hoppat något alls så det hade varit dumt. I stället skall jag ju hoppträna med honom i morgon. Bättre att börja lite lagom lugnt nu när vi varit ifrån så pass länge. 
 
Lilla jobbade på bra idag. Hon fick gå på halvlång tygel i distansrittsfart. Snart är den säsongen igång så det är lika bra att vi övar oss i form till det också. Hisan fick vila idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0