I snön

Igår kom där snö. Jag var helt oförberedd för det stod inte alls i prognosen. 
 
Lilla fick gå på en promenad i snö och sol. Väldigt vackert var det. Tyvärr ligger där inte tillräckligt mycket för att släta ut alla ojämnheter i marken så det går inte att göra annst än att skritta ändå. 50 minuters skritt i minusgrader, då blir man rätt kall. Även om det inte går att jämföra med att köra häst i minusgrader... Brrr
 
Hisan fick jobba i skolridhuset. Det var clinic igång på Flyinge så jag ville hålla mig lite avskilt. Passet gick riktigt bra. Vad jag kommit fram till är att bålstabiliteten börjar komma på plats. Magmusklerna är tillbaka. Jag sitter mer still med överlivet i galoppen. Yeah! Vad jag har slitit för detta. Jag sitter dock lite i stolsits i hoppsadeln när jag trimmar. Det får jobbas på. En sak i taget...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0